Sanningen om IQ

Bajs bajs bajs bajs över allt. Hur jävla svårt kan det vara att inte sparka snö över bajskorvarna?! Snööversparkande människor är lite som sl, va kom det snö i år också? fast i stallet, va smälte snön i år också? IQ toalettpapper!

En grej jag har funderat över är när tåget rullar in på Sthlms södra och den som kör tåget säger; Sthlm södra nästa och avstigning sker till vänster i tågets färdriktning. Vem fan fattar inte var man ska gå av? Å shit jag står vänd mot de högra dörrarna och var fan är plattformen? Tåget har stannat men plattformen är inte här. Vad ska jag göra? Äh jag sluter upp dörrarna och hoppar ner på spåret... det känns som en rationell handling! (Skulle Julie har gjort det?)
IQ dörrknopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0