Sanningen om Bloggarberit

Ibland, eller ofta händer det spännande, tråkiga eller konstiga saker som jag tänker att jag ska blogga om men jag gör det typ aldrig. Jag är imponerad av alla mobiltjejer som verkligen orkar skriva på sin blogg flera gånger om dagen för det är fan en pain in the ass att logga in här. Skriva sin mailadress och lösenord  EN gång är mer än nog jobb för en dag, nästan en vecka. Skulle jag dock orka skriva om allt jag tänker att jag ska skriva skulle det här vara den bästa och kanske inte mest aktivt uppdaterade men mer uppdaterad än den är nu i alla fall.
Jag såg för övrigt ett par minuter på vakna med the vois (hihi) (jag kan faktiskt egentligen stava till voice) och där visade de när de spelat in en låt om bloggare och bloggande. Det var lite kul :D

I sann bloggaranda ska Bloggarberit berätta vad hon, dvs jag ska göra idag på förmiddan och lite på eftermiddan. Först ska jag sitta hemma och kanske vara lite frän en stund, kanske sjkuta nån zombie, sen ska jag kanske pumpa lite på MiniAnne eller bara tänka att jag gör det och plugga lite inför min examination i morron. Efter det ska jag fika med min vän och sen har jag fortfarande större delen av dan kvar till allt det andra jag ska göra. Tyvärr har jag inte tid att delge er vad det är för jag måste tillbaka till min alternativa verklighet nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0