Sanningen om lördagens strapatser (Haha vilket jävla ord och hur 17 stavas det?)

Idag gick jag upp svintidigt, alltså kl halv 6. Kanske är vardag för vissa men inte för mig. Jag har nämligen svårt att acceptera om jag behöver gå upp tidigare än halv 7. Hur som helst kom daddylicious och hämtade mig och vi åkte iväg till Liiiidinggö ishall. På schemat för dagen stod alltså tränarkurs och vi började med ett ispass med lite målvakts och skridskoövningar. Efter det åkte vi till Bosön och fikade och hade sedan lite målvaktsteori. Därefter hade vi en föreläsning käkade vi lunch och hade sen en föreläsning om ledarskap. Dagen avslutades sen med information om skydd och säkerhet på isen.

Nu är jag svintrött och vill gärna gå och lägga mig men ett par revbenspjäll ligger på grillen så det går inte för dig.

I morgon har jag dansexamination kl 10. Vore det inte för den skulle jag på den andra delen av tränarkursen och då skulle jag tekniskt sett behöva gå upp halv 5 eftersom man ska ställa fram klockan i natt. Det hade inte varit okej. Tur att man har en pappa som kan fixa och trixa lite så att jag får gå andra delen av utbildningen i höst :)

 

Till sist. "Reflektion" ska stavas reflektion och inte reflexion.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0