Sanningen om lyckan matifierad

En helt ny dimension av skräpmat har uppenbarats för mig, kebabtallrikpizza. Det är det bästa av två fantastiska världar: kababtallrik och kebabpizza. Med denna fantastiska skapelse behöver man inte välja utan kan ta både kebabtallrik och kebabpizza utan att skämmas alltför mycket. Kan skräpmat bli bättre?
Jag upptäckten denna fantastiska kreation i Vadstena [vassna] förra helgen och är lite ledsen att man ska behöva åka så långt för att få äta i sig av det goda... men men man kan ju alltid säga att man åker dit för klosterkyrkans skull eller att man ska åka och hälsa på nån som sitter inne på psyket..................
Nu ska jag gå och lägga mig och för hoppningsvis drömma om kebabtallrikpizza :)


Kommentarer
Postat av: Katten

I Vassna finns de innovativa pizzabagarna :D Å glöm för all del inte att vi även har Sveriges äldst bevarade rådhus, som oxå innefattar en krog i källaren. Ja menar där man kan hämta andan efter man hälsat på tokstollarna, (alltså de innanför muren, inte de i vita huset med den markislösa altanen :) )

2010-04-14 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0