Sanningen om Dantes Inferno

Jag har just varvat Dantes Inferno. Fantastiskt spel. Spelade på den lättaste nåvån och jag blir så glad när lättnivåerna verkligen är lätta. Fighterna med alla fula gubbar blev liksom inte det centrala i spelet utan man kunde koncentrera sig på lösa problemen i att ta sig vidare i spelet. Har du ett x-box 360 (eller ett PS3 kanske) så tycker jag du ska köpa det här spelet i alla fall. Himla trevligt :)
Spelet har även fått mig att läsa Den gudomliga komedin som det hela bygger på.... måste säga att boken inte är riktigt lika underhållande som spelet... den är liksom rätt seg. Har inte ens läst hälften men det känns som om den redan borde varit slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0